donderdag 15 november 2012

De eerste workshops kunnen starten

Wat er gemaakt wordt zijn kerstkaarten.
Lekker op tijd zodat je heerlijk ontspannen bij mij een paar kunt maken.

De workshop is bij mij thuis: Dijkrechter 24 in Winsum ( Groningen)
                                          Woensdag 21 nov. van 19.30 tot 22.00 uur
                                          Vrijdag      30 nov. van  9.30 tot 12.00 uur
De kosten bedragen € 5.- per keer, aangezien dit de eerste keer is dat ik met Stampin Up               materialen ga werken.

 
                             
Hoe de kerstkaarten eruit komen te zien blijft een verrassing, pas na 30 nov. ga ik ze hier laten zien. Ben je nieuwsgierig geworden? Geef je dan snel op er zijn nog enkele plaatsen vrij. Dit kun je doen door contact met me op te nemen via 06-25518190 of via moniquethiessens@home.nl
 
Kun je niet langer wachten? Nou vooruit een kleine blik op wat er gaat komen!
 
 
Kortom, rillen, embossen, stempelen, stansen, inkten en vooral veel gezelligheid en pret!
Ik hoop dat ik mijn enthousiasme aan je heb weten over te brengen.
 
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Liefs van Monique.
          
                                                                                                                  
                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten