donderdag 28 maart 2013

Haken kan ik ook!

Alhoewel ik erg druk met Stampin Up ben kom ik af en toe ook nog eens aan andere zaken toe. Eén van mijn andere passies is haken.

Afgelopen zomer heb ik 100 uur aan een sprei met 3 kussens gewerkt, gelukkig heeft mijn schoonmoeder en een lieve buurvrouw op de camping geholpen om alle draadjes af te hechten.
 
Op die zelfde camping word er ook geschuurd en geschilderd.
In de zomermaanden ga ik samen met mijn man op zoek naar oude spullen om ze, na wat pimpen, een nieuw leven te geven. Deze spullen vinden wij op rommelmarkten en kringloopwinkels in Drenthe.







Regelmatig sta ik op braderieën en markten om deze spullen te verkopen. Zo sta ik 7 april (koopzondag) op de Vismarkt in Groningen en 29 juni in Boerakker, bij Leek.

Kom gerust eens een kijkje nemen en maak kennis met mij en mijn spullen! Bedankt voor dit bezoek op mijn blog en hopelijk tot ziens!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten