dinsdag 5 november 2013

Terug van weg geweest!

Lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Jullie hebben héél erg lang moeten wachten op een nieuw bericht van mij. De reden ervan is dat ik een intensieve behandeling heb ondergaan. Dat heeft me zoveel energie gekost dat ik niet aan mijn blog toegekomen ben.
 
Dat wil niet zeggen dat ik helemaal stil heb gezeten. De braderieën en fairs heb ik bezocht en er is ook een agenda gemaakt voor de workshops die ik geef in de ruimte bij het restaurant Eten bij Moeders in Usquert. Kijk voor deze agenda op de site:
http://www.etenbijmoeders.nl/?page_id=1029

Vanaf vandaag zal ik regelmatig jullie informeren waar ik zoal mee bezig ben. Ook kan ik binnenkort gemakkelijker foto's maken en verwerken aangezien mijn man mij heeft verrast met een mooi verjaardagscadeau. Deze dame wordt helemaal van deze tijd en gaat zelfs Whatsappen!!

Bedankt voor jullie geduld en kom gauw weer eens langs.
Creatieve groeten van een hakende Stampin Up demonstratrice die er weer helemaal veel zin in heeft. Liefs van Monique.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten