zaterdag 25 juli 2015

Geplaatst op FB 14-07-2015

Gisteren en vandaag heb ik de tijd genomen om diverse collega's van Stampin Up beter te leren kennen. Jeetje wat zijn het er veel!'
Velen hebben mijn vriendschapsverzoek geaccepteerd. Daarom wil ik mij even aan jullie voorstellen. Oktober 2012, toen Stampin Up in Nederland gelanceerd werd ben ik demo geworden. Alles was nieuw voor me en dus een uitdaging. Ik ben altijd aan het creëren geweest met verschillende materialen en in 2002 heb ik mijn hart verpand aan het scrappen. Als demo ging ik mijn stinkende best doen om Stampin Up onder de aandacht te brengen. Dit resulteerde in een bezetting van een plaats op de Kreadoe in november 2012. Ook was ik van de partij op de Libellebeurs en op de Creabeurs in Assen. In mijn eigen omgeving ben ik vele malen met mijn caravan kraam op stap gegaan. Door omstandigheden heb ik eind Januari 2015 besloten voor 90 dagen even een pauze in te lassen om op 2 juni weer als demo het starterspakket aan te schaffen. Gedurende deze bijna 3 jaar heb ik meerdere party's en workshops verzorgd op locatie en sinds Januari dit jaar in mijn prachtige eigen vernieuwde workshopruimte.
Deze zomer verzorg ik ook workshops op de camping in Gasselte (Drenthe) waar ik al 17 jaar een vaste plek heb. Je kunt wel stellen dat ik van mijn hobby een werkzaam leven het gecreëerd! Hoe leuk is dat?!? Ik hoop dat je het leuk vindt mij in mijn werkzaamheden te volgen. Kijk ook gerust op mijn blog die ik vanaf vandaag weer regelmatig zal vullen met foto's en berichten. www.bamitocreatief.blogspot.com Je kunt me ook op Pinterest volgen: Bamito-Creatief
Leuk dat je tot het einde bent blijven lezen! Tot snel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten