woensdag 20 januari 2016

Weekly Deals

Leuk dat je mijn blog komt bezoeken.
Het is weer woensdag en dus kun je weer rekenen op nieuwe aanbiedingen!
Dinsdagavond ga ik weer een verzamelbestelling doen, wil je graag producten bestellen?
Kijk dan ook nog even in de voorjaarscatalogus, de jaarcatalogus en in mijn webwinkel bij de Clearance Rack. Hier staan artikelen die voor altijd verdwijnen en ook net als de Weekly Deals afgeprijsd zijn! Immers in deze periode kun je profiteren van de Sale A Bration actie van Stampin Up! Bij een besteding van tenminste € 60,- een gratis product!!


De diverse catalogi kun je aanklikken en erin bladeren. Dat kun je ook in mijn webwinkel. Wil je niet met een creditcard betalen stuur mij dan een bericht via bamito-creatief@ziggo.nl
Ook is het mogelijk telefonisch een bestelling te doen 0625518190


Zodra de bestelling door mij ontvangen is laat ik je weten hoe we de betaling en bezorging gaan regelen. Vooraf betalen is de bedoeling. Let wel op de aanbiedingen, deze gelden maar 1 week.


Woon je in de buurt, dan kun je het bij mij ophalen en zijn er geen portokosten aan verbonden.
Wil je het thuis ontvangen overleg ik de verschillende mogelijkheden met je, dit verschilt van € 3.95 tot € 6.95 afhankelijk van de aangeboden bestelmogelijkheid.


Graag verzorg ik de bestelling voor je. Vanaf een bedrag van € 30,- ontvang je van mij ook de papieren catalogi én een kleine attentie! Ik zeg gewoon doen!


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en graag tot een andere keer
Liefs van Monique Thiessens





Geen opmerkingen:

Een reactie posten