woensdag 1 mei 2013

Jever

Afgelopen weekend ben ik samen met enkele collega demonstratrices een lang weekend naar Jever (Duitsland) geweest. We hebben daar 12 workshops mogen volgen in een grote ruimte in een jeugdherberg. Daar hadden we ook onze kamers. Heerlijk alleen maar bezig met Stampin Up en van je natje en je droogje worden voorzien.
Welke workshops we daar hebben gevolgd laat ik de komende tijd voorbij komen.

Eerst was er in Nederland nog een bruiloft te volgen.
Eén van mijn klanten ging trouwen en daarvoor heb ik deze kaart gemaakt.
De kaart is 22 cm x 10.5 cm van Wisper White
daar bovenop heb ik Cardstock Basic Grey van 21.5 cm x 10 cm welke ik met de Perfect Polka Dots Folder heb bewerkt.
Met een Sponge Dauber heb ik de randen met Wisper White Inkt bewerkt. Vervolgens de Delicate Details Lace Tape op de randen geplakt, dit ging erg snel aangezien dit stickers zijn.
Uit mijn privécollectie de harten gestanst en vervolgens versierd met de Pearl Basic Jewels. Het takje is gemaakt van White Vellum en de stans Little Leaves Sizzlits. Mr & Mrs komt van de stempelset It's a Wrap Occasions en de inkt Basic Grey. Congratulations is van de stempelset Itty Bitty Banners met de bijbehorende stans.
Natuurlijk staat op de achterkant vermeld Handstamped uit de stempelset Creatively Yours met Basic Grey inkt.

Bedankt voor het bezoek en veel creatieve groeten van Monique.

2 opmerkingen:

  1. Leuk kaart

    Denk dat je kant er wel blij mee is

    Gr Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een zelfgemaakte kaart wordt over het algemeen goed ontvangen, dus ik hoop het wel Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen