zaterdag 11 mei 2013

Workshop stokhaken

Stampin Up is een partybedrijf voor creatieve materialen.

Door voor dit bedrijf op een 3 daagse beurs in Assen reclame te maken kwam ik in contact met Heleen, eigenaar van het restaurant "Eten Bij Moeders" in Usquert.
Tevens geeft zij verschillende mensen de gelegenheid in een aparte ruimte achter het restaurant workshops te geven.
Dit heb ik al eens een keer mogen doen met Stampin Up materialen.

Nu mag ik weer een workshop geven en wel STOKHAKEN
Dit is namelijk ook een bezigheid van mij.

Heleen promoot haar restaurant via www.etenbijmoeders.nl

Dit schreef zij voor mij op haar site:

Leer deze nieuwe techniek; een mix tussen breien en haken…
Super leuke armbandjes of sjaaltjes maken.
Je krijgt een breipen, haaknaald en garen om mee te werken, zodat je je werkstuk eventueel thuis rustig af kunt maken.
De workshop wordt gegeven door Monique Thiessens.
Kijk vooral even op haar blog “Bamito”, daar kun je zien wat deze creatieve duizendpoot allemaal nog meer doet!
Unknown-4

Jullie begrijpen dat ik met veel enthousiasme me hierop ga voorbereiden. Wil je ook deelnemer zijn geef je dan op bij dit restaurant en we zien elkaar dan op donderdag 30 mei om 19.30 uur in Usquert. De kosten bedragen € 15,- incl. materialen en koffie/thee + iets lekkers.

Creatieve groeten van Monique (ook van het haken)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten