woensdag 29 mei 2013

Scrap-pagina


De lente laat ernstig op zich wachten qua temperatuur echter de natuur gaat wel zijn eigen gang.
Om de lente een beetje bij ons te brengen heb ik er deze keer voor gekozen om een frisse
scrap-pagina te maken.

De materialen die ik gebruikt heb en de manieren waarop ik deze bewerkt heb zal ik beschrijven.

Papier
Ik heb voor de basis Cardstock Garden Green gebruikt, in dit geval een zeer toepasselijke naam!
Daarnaast heb ik Cardstock Lucky Limeade gebruikt die ik door de Big Shot heb gedraaid met de ene
keer de Vine Street Embossingfolder en de andere keer met de Lattice Bigz. Natuurlijk heb ik rekening gehouden de juiste platform te gebruiken. Om te stempelen heb ik voor Cardstock Wisper White gekozen. Het Design Paper is de Twitterpated.


Inkt
LENTE met Lucky Limeade en de randjes heb ik met dezelfde kleur met een Dauber Sponge een accent aangebracht. Ook is dit woord met Dementionals op de pagina bevestigd.
2013 met Daffodil Delight waar ook de randjes mee gedaan zijn. Ook dit stukje is verhoogd.
BLOEMEN met Lucky Limeade en Daffodil Delight, het hart van de bloemetjes zijn ook verhoogd met een Dementional.

Stempelsets
LENTE + 2013 heb ik het Morning Post Alphabet voor gebruikt.
BLOEMEN , uit de Sale-a Bration folder Madison Avenue.

Lint
Dit is de Grosgrain Stiched in de kleur Daffodil Delight. Geweldig dat je bij het papier, de inkt ook dezelfde kleuren lint kunt gebruiken! Allemaal op elkaar afgestemd.

Lijm
De foto's. de grote stukken papier en het lint heb ik Sticky Strip voor gebruikt. Voor de gestanste Lattice heb ik Tombo Liquid glue gebruikt.
Natuurlijk laat ik deze pagina 24 uur drogen voordat ik deze in de beschermhoes in mijn album stop.
Anders komen er vervelende bobbels in mijn beschermhoes i.v.m. het gebruik van vloeibare lijm.

Tot slot heb ik er met een behulp van een liniaal en een witte potlood een rand om de pagina gemaakt.

Met veel plezier heb ik deze pagina gemaakt, want als fervent SCRAPPER doe ik niets liever!
Neem gerust ook een kijkje op www.stampinupinspiratieblog.com en laat ook daar een bericht achter.

Creatieve groeten van Monique Thiessens.

 

2 opmerkingen:

  1. hallo Monique,
    Dein LO hat mir ein schönes Lächeln entlockt. Diese Schafe sind einfach Zuckersüß. Die Aufmachung ist natürlich auch genial.
    LG
    Stephanie ( aus Jever)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk bedankt Steffi voor je lovende woorden! Hollandse groetjes van mij.

      Verwijderen